Thursday, October 20, 2016

Beste Bewegende Gemiddelde Deskundige Adviseur

Die bewegende gemiddelde Kruis Expert Adviseur Die bewegende gemiddelde kruis is een van die gewildste basiese handel strategieë. Dit maak gebruik van twee of meer bewegende gemiddeldes van verskillende tydperke om die rigting van die tendens te bepaal. Wanneer die vinniger bewegende gemiddelde (s) is bo die stadiger bewegende gemiddelde (s), is 'n lang posisie oop, en omgekeerd vir 'n kort posisie. Die bewegende gemiddelde kruis blink tydens lang, volgehoue ​​tendense as 'n medium / lang afstand handel strategie. Strategieë wat gebaseer is op die bewegende gemiddelde kruis was nog altyd gereeld op versoek van ons kliënte, en dis hoekom ons bied die bewegende gemiddelde kruis deskundige adviseur. Jy kan nou koop hierdie gewilde deskundige adviseur vir meer as 50 af Voorheen 45, die luukse bewegende gemiddelde Kruis deskundige adviseur is nou net 19,95 Kenmerke Tot 3 bewegende gemiddelde Lines. Gebruik twee bewegende gemiddeldes, of voeg 'n derde te filter tendense langtermyn. Bewegende gemiddelde tipes. Eenvoudig. Eksponensiële. Reëlmatige of Lineêre Geweegde. Prys Data. Kies uit Close, Open, High, Low, mediaan, Tipiese of Geweegde Close. Verskuiwing. Skuif die bewegende gemiddelde lyne vorentoe of agtertoe. Veelvuldige Tydraamwerke. Elke bewegende gemiddelde kan ingestel word om enige term tydraamwerk. Money Management - Die lot grootte word outomaties bereken sodat die maksimum risiko per handel is beperk tot 'n persentasie van jou aandele. Sleep stop / gelykbreek Stop - die stop verlies as die handel beweeg in wins outomaties aan te pas. Minimum winsvlakke, stap sleep stop in inkremente en meer Daily Handel Timer - Beperk jou intraday handel met die ure wat die mark is die meeste aktief is. Jy kan opsioneel sluit alle oop bestellings aan die einde van die dag. Handleiding Orde beheer - Plaas handleiding bestellings op jou grafiek met 'n bepaalde handel kommentaar, en die MA Kruis EA sal die stop verlies Trail en die orde te sluit outomaties op 'n teenoorgestelde kruis. Begin maal per Bar of elke tik. Kies hoe dikwels om orde opening en sluiting voorwaardes na te gaan. Jy kan handel op elke tik, of net op die einde van elke staaf. Close Op Cross - Sluit die huidige posisie op 'n bewegende gemiddelde kruis in die teenoorgestelde rigting. As afgeskakel, bestellings sal net sluit op 'n stop verlies of met die hand. Robuuste. Volle fouthantering en kennisgewing, weer probeer op requotes, en nog baie meer. Ten volle versoenbaar met ECN en 5-syfer makelaars. Alert - Kies tussen klank waarskuwings, die ingeboude waarskuwing dialoog, e-pos kennisgewings of kennisgewings gestuur na jou smartphone. Jy kan die bewegende gemiddelde Kruis EA onmiddellik aan te koop vir net 19.95Typically, twee bewegende gemiddeldes gebruik kan word om 'n forex strategie (EA vir MT4) skep met hierdie reëls: Koop wanneer die kort tydperk bewegende gemiddelde is bo die lang tydperk bewegende gemiddelde verkoop wanneer die lang tydperk bewegende gemiddelde is bo die kort tydperk bewegende gemiddelde Op die volgende grafiek van Meta Trader Terminal, die geel lyn is die kort tydperk bewegende gemiddelde (Period9) en die rooi lyn is die lang tydperk bewegende gemiddelde (Period18). Ontledend die grafiek, kan ons die handel reëls of forex seine as herskryf: Koop wanneer die geel lyn is bo die rooi lyn verkoop wanneer die geel lyn is onder die rooi lyn plaas van die besteding van 'n lang tyd kodering hierdie forex strategie, met Molanis Strategie Bouwer jy kan 'n handel diagram wat die bewegende gemiddelde strategie in minute verteenwoordig skep. Net sleep en twee Tegniese Analise blokke, een te koop blok en een Sell blok. Verbind hulle en stel die blok parameters te kry 'n diagram soos die volgende: Dit handel diagram het twee handel paaie. Die linker een is uitgelig. Dit gaan van die begin af blok tot die einde blok. 'N Mens kan dit lees as: Koop 1 baie EURCAD (met 'n 100 pit Neem Wins en 50 pit stop verlies) wanneer die kort tydperk bewegende gemiddelde (9) is bo die lang tydperk bewegende gemiddelde (18). Onthou om die handel diagram in teenoorgestelde rigting te lees om die handel vloei. Die reg handel pad kan gelees word as: Verkoop 1 baie EURCAD (met 'n 100 pit Neem Wins en 50 pit stop verlies) wanneer die lang tydperk bewegende gemiddelde (18) is bo die kort tydperk bewegende gemiddelde (9). Die opwekking van die MQL kode vir Meta Trader met net een kliek op die spyskaart Trading Diagram, kliek op Genereer MQL4 Kode na die venster MQL4 Kode te kry. Molanis Strategie Bouwer kan jy jou deskundige adviseur direk oop te maak met Meta Trader of om dit te stoor as 'n MQ4 lêer. Moenie mis ons video handleiding oneâ gebaseer op bewegende gemiddelde geword Oktober 2013 Status: Lid 167 Posts Hallo mede-Forex Factory lede, Im reeds gebruik van die dienste van Forex Factory vir 'n paar maande, maar dit is eers onlangs dat Ive begin met behulp van die forum. En Im beïndruk deur die Ubuntu gevoel wat gedeel word deur baie van julle. Vir hierdie, al my komplimente. As jy weet in alle eerlikheid dat jy dit nie deel hierdie gevoel van ek is, want ons gerus om hierdie draad slaan. Dit sal net red almal tyd en energie. Dankie by voorbaat. As ek wil hê jy moet vra vir hulp Ek dink 'n kort inleiding is in sy plek. Jy kan my bel by my gewoonlik aanlyn Naam Frietzak. Ek woon in Nederland en Im ten tyde van die skryf van 19 jaar oud. Laat dit nie in enige vorm 'n geldige verskoning vir my gedrag, idees of optredes. Ek is 'n entrepreneur en selfstandig en dont gaan na skool nie. Om verwarring te voorkom, het ek besluit ná die voltooiing van my studie nie voort te gaan studeer. Dit was 'n doelbewuste keuse waarvan ek nog 100 daarvan oortuig dat dit die regte keuse. Na bywoning van 'n aanlyn private Forex kursus is my Forex kennis stadig toenemende maar ek weet ook dat ek is nie daar nie. En dis een van die redes waarom ek graag om te gaan op hierdie avontuur saam met jou. Ive ontwikkel saam met my programmeerder 'n deskundige adviseur wat gebaseer is op my idees en dié van een van my medestudente. Hierdie deskundige adviseur is hoofsaaklik gemaak omdat ek probleme gehad beheer van my emosies wanneer daar geld op die spel. Genoeg gepraat oor my. Kom ons praat oor die EA en hoe dit werk. Die beginsel van die EA is eenvoudig. Die EA gebruik 'n bewegende gemiddelde en bereken op grond van die gekose tyd raam elke 1M, 5m, 15M, 30M, 1H, 4H, daaglikse, weeklikse of maandelikse die graad van die hoek van die lyn. Wanneer die graad voldoen aan die pre-set waarde sal daar outomaties 'n standpunt. Die stelsel is so ontwerp dat dit moet, ten minste in teorie, werk op elke tyd. Die EA het verskeie aanpasbaar opsies en is binne die stelsel aan te pas by jou eie idee. Byvoorbeeld gebruik ek die stelsel op 'n daaglikse tyd raam op 21 verskillende pare. Maar Im redelik seker dit is nie die beste opsie. Daarom wil ek met julle kan sien die beste instellings. Die volgende opsies is in die EA: - Lot risiko as van aandele beskikbaar gedeel deur risiko deler - Vaste baie grootte (versper Lot risiko) - Stop Loss - Neem wins - EMO tydperk - Shift - MA metode - Toegepaste prys - Hoek koëffisiënt - Gebruik sneller Lines as deel van 'n oop kriteria - Close handel oor verandering van Triggerline - Close handel oor hoek koëffisiënt ommekeer - Close as hoek is plat op bar naby - Close bestellings middel bar as hoek omkeer - Aanvanklike SL skuif vlak te SL skuif na - gebruik sleep stop verlies skuif stop elke xx pitte - Restict handel te keer ingestel (gebruik MT4 makelaar tyd) - minute voor nuus om die volgende aksies uit te voer - Voeg stop verlies / neem wins voor nuus om te verloor ambagte - Close ambagte in wins voor nuus - Moenie oop ambagte voor nuus Elkeen van hierdie opsies kan verander word op of af. Omdat die EA gebruik 'n lewe voer vir die opsporing van rooi nuus is die toets van die EA 'n strategie tester n bietjie harder. Ek het bygevoeg in die bylaag van die historiese data vir die nuus van 2013 wat nodig in die gids quotMT4testerfilesquot geplaas word. Toe hardloop die EA in die strategie tester, moet jy met die hand te voer die geneutraliseer tussen GMT en MT4 (positiewe as MT4 voor GMT en andersom) (Moenie vergeet om aan te pas vir dagligbesparingstyd indien nodig vir die tydperk jy hardloop). Met die oog op die bate te beskerm bied ek elkeen van julle ten minste vir nou 'n reeks-kode tot 2014/08/31. Die reeks-kode is: 04gp-RvYg-NUd2-HXaS Dit is heel moontlik dat ek vergeet het om jou te vertel 'n paar dinge. Indien dit die geval wees gerus spreek dit so kan ek so gou moontlik te reageer met 'n goeie terugvoer. As jy vrae het voel vry om hulle te vra. Ek sal voeg in my volgende post, die ander historiese data van 2013 Dankie vir jou kosbare tyd en ek vra om verskoning vir die moontlike misbruik van Engelse grammatika. Hallo, Dit is 'n groot system. I het ook 'n stelsel soortgelyk aan joune voorheen gedoen. Ek wil graag my recomendatons voeg. in plaas van die oplaai van die kalenders waarom jy hoef die kalender Ek is seker dat jy wonder hoe moontlik dit is outomatiseer, wel, daar is 'n paar kundige adviseurs wat kalenders 1. Het jy al kan funksioneer van die kalender aanwyser noem, volg die skakel www. forexfactory / showthreadt326551. of 2. Jy kan die kalender met behulp van die kalender API op sommige van die webwerwe en forums by te voeg. Hoop dat van sal wees. Dankie vir jou kommentaar Die resultate wat verkry is met die EA nog vicissitudinous en ek dus steeds besig op soek na die beste instellings. Ook dankie vir jou aanbeveling, maar ek is nie seker of ons mekaar verstaan ​​goed genoeg. Die stelsel as wat jy in jou aanbeveling beskryf word reeds geïmplementeer in die EA. Die historiese data van 2013 is spesifiek ontwikkel vir die toets van die EA in die verlede, want dit wil voorkom asof webwerwe en forums hoef aan te bied 'n lang tydperk van historiese data. (Dikwels is dit nie meer as 2 tot 3 maande gelede in die verlede.) Is dit wat jy bedoel Hi Fredkam, Dankie vir jou kommentaar Die resultate wat verkry is met die EA nog vicissitudinous en ek dus steeds besig op soek na die beste instellings. Ook dankie vir jou aanbeveling, maar ek is nie seker of ons mekaar verstaan ​​goed genoeg. Die stelsel as wat jy in jou aanbeveling beskryf word reeds geïmplementeer in die EA. Die historiese data van 2013 is spesifiek ontwikkel vir die toets van die EA in die verlede, want dit wil voorkom asof webwerwe en forums hoef aan te bied 'n lang tydperk van historiese data. (Dikwels is dit nie meer as. Dankie vir die deel van die EA. Mag ek weet hoeveel ROI julle versamel per maand basis op hierdie Leer om handel is belangrik. Hou jou vooroordeel amp ego eenkant. Frietzak, Ek stel belang in jou pogings hier. Ek was nog altyd ten gunste van EAS is, soos ek glo dat hulle die beste manier om emosie te neem heeltemal uit die mark te wees. Trading nodig koue, bereken, en logies wees, en 'n EA laat daarvoor. om 'n tendens handelaar, Ek het ook 'n lang gedink oor die idee van die gebruik bewegende gemiddelde helling hoeke om posisies te inisieer, aangesien dit in wese beteken die tendens is stewig gevestig, ek glo nie. dit gesê, kan ek nie sit veel voorraad in die strategie tester. Ek sou veel eerder deel te neem in vorentoe toets met behulp van. Dankie vir jou belangstelling in die EA. Ek sien dat ons dieselfde gedagtes te deel. Soos baie goeie beskryf in die artikel aangebied deur MAM. Trader die werk van die kundige op 'n ware rekening en sy modelle in Strategie Tester verskil van mekaar. die verskil bestaan ​​in daardie modelle nie oorweeg verwerpings bestellings en requotes wat in die werklike handel uit te voer. Jou hulp is meer as welkom om dit alles is nuut vir my. Moet ek aanvaar dat jy sal terugkeer met terugvoer oor hierdie draad wanneer jy iets Dankie by voorbaat vir u hulp gevind het en ek sien uit na die samewerking. Hi Turtlefan, Dankie vir jou belangstelling in die EA. Ek sien dat ons dieselfde gedagtes te deel. Soos baie goed in die artikel aangebied deur MAM. Trader die werk van die kundige op 'n ware rekening en sy modelle in Strategie Tester beskryf van mekaar verskil. Die verskil bestaan ​​in daardie modelle nie oorweeg verwerpings bestellings en requotes wat in die werklike handel uit te voer. Jou hulp is meer as welkom om dit alles is nuut vir my. Moet ek aanvaar dat jy sal terugkeer met terugvoer oor hierdie draad as jy something. Moving Gemiddeld Crossover Meer Strategieë Daryl Guppy, bekende Australiese skrywer van die boek-beurs Trend Trading hierdie metode ontwikkel het gevind. hellip bewegende gemiddelde CrossoverThe klassieke bewegende gemiddelde Crossover is ook die eenvoudigste en mees wyd bekend. As dit hellip Waarskynlikheid Trading StrategyInstead van handel met behulp van tegniese of fundamentele analise, sommige mense verkies om wiskunde te gebruik, en hellip back testing Resultate EMA Galore Strategie back testing Stogastiese Crossover Strategie back testing bewegende gemiddelde Crossover Strategie back testing Box Break Out Strategie back testing EMA en BBS Strategie back testing blog Forex uurlikse prysvolatiliteit Handelaars wil die groot skuiwe in die mark te vang, óf as 'n scalping tegniek, hellip USDCHF Seisoene TrendsUSDCHF het een van die sterkste seisoenale tendense wat ek gesien het. Neem 'n blik op hellip 99,90 Modellering Kwaliteit in 6 Steps6 eenvoudige stappe om 99,9 modellering gehalte te kry in jou backtests vir Metratrader 4 Expert hellipEUR / USD bewegende gemiddelde Kruis EA geword Jul 2010 Status: Lid 98 Posts Hi Handelaars, het ek die ontwikkeling van 'n strategie vir EU op die H1 TF met behulp van 'n universele bewegende gemiddelde st Ek het hier op VF Ek dink. Eintlik is dit gaan 'n lang handel oor die kruis van die 21 EMO oor die 60 EMO wanneer beide is bo die 200 EMO. Teenoorgestelde vir 'n kort inskrywing. TP is ingestel op 1000 pitte met 'n 70 pit TS. Die goeie ding is die SL is ingestel op 20 pitte so 'n verloorder nie groot sal wees. In back testing dit het ongeveer 'n 48 wen koers en die wenners is 4 keer groter as die verloorders. Natuurlik is al die parameters kan die gebruiker gedefinieerde wees. Ek het hierdie parameters ontwikkel en vind hulle aan redelik vaste wees. Ek het nie verhandel hierdie lewe maar ek weet dat die bewegende gemiddeldes ek genoem het gereeld gebruik word deur baie handelaars. Ek het backtested dit vir ses maande op Alpari VSA met 'n 3,67 wins faktor met die geld bestuur featured geaktiveer. Dit is vasgestel op 4 risiko per handel wat 'n bietjie ryk, wat altyd kan verminder jou risiko verdraagsaamheid. (Ek verkies 2-3) Eintlik is ek om dit uit daar om te sien of iemand wil stuur toets die st op verskeie makelaars om te sien of dit enige werklike meriete. Ek weet dat die meeste handelaars het baie min indien enige voorraad in die rug te toets, maar die EU doen tendens baie goed so as jy in 'n goeie tendens handel met genoeg asemhaling kamer en 70 pitte lyk genoeg is dit dalk die moeite werd wees. Dit nie die geval dikwels handel oor een keer per week. Dit is die eerste draad wat ek begin so hopelik kan ek plaas die backtest resultate en die st okay. LOL Gelukkig handel veveryone Aangeheg Image (Klik om te vergroot) geword November 2005 Status: EURUSD Quant FREAK 3198 Posts Hierdie EA is niks nuuts nie. Dit is oorspronklik deur FireDave rondom 2005. Daar is 'n baie dokumentasie oor dit op die TSD forum. Aangesluit Julie 2010 Status: Lid 98 Posts Ek het vergeet om die instellings vir die parameters Ek het getoets plaas. Jy kan die instellings in die rug toets inligting sien, maar ek het gedink ek sou dit verduidelik. 21 EMO 60 EMO 200EMA Gebruik derde matrue SL 20 pitte TP 1000 pitte TS 70 pitte MMTrue Ek glo die res is links by verstek geword September 2005 Status: Lid 1226 Posts Ek het al speel met hierdie EA vir die afgelope 2 dae met ander instellings. Eintlik is ek op soek na 'n waarskuwing of EA wat ook 'n inskrywing sal aktiveer nadat die stadige en medium MA het gekruis en die oomblik dat die prys raak of verby die derde vinnig MA deur x pitte. Met discrection, as dit gebeur op 'n S amp R samevloeiing punt wat ek sal dan op die inskrywing te bevestig. Vir enige stelsel, wat tyd om handel te dryf en waar (ondersteuning en weerstand gebied) om handel te dryf, sal die verbetering van die suksessyfer Kan iemand hierdie toe te voeg tot die Ea of skep 'n ander EA Dankie geword Julie 2010 Status: Lid 98 Posts Ek het gespeel is met hierdie EA vir die afgelope 2 dae met ander instellings. Eintlik is ek op soek na 'n waarskuwing of EA wat ook 'n inskrywing sal aktiveer nadat die stadige en medium MA het gekruis en die oomblik dat die prys raak of verby die derde vinnig MA deur x pitte. Met discrection, as dit gebeur op 'n S amp R samevloeiing punt wat ek sal dan op die inskrywing te bevestig. Vir enige stelsel, wat tyd om en waar (ondersteuning en weerstand gebied) om handel te dryf, sal die verbetering van die suksessyfer Kan iemand hierdie toe te voeg tot die Ea of skep 'n ander EA Dankie Ja hoofweg 'n waarskuwing want dit sou lekker wees handel. Dankie vir die belangstelling. Omgee om te deel oor die instellings wat jy het probeer geword September 2005 Status: Lid 1226 Posts Ek gebruik aanwysers en EAS net om my te help beter sien of te waarsku my. Ek dink die vertroue op aanwysers of EAS as handel inskrywing jy nie 'n duursame stelsel kan gee. Wat ook al die instellings wat jy gebruik vir jou MA kruis hang watter hoek jy die mark Die instellings wat ek gebruik kan jy glad nie pas benader. In elk geval ema 10, 21, 62 en die meeste van alles, die 365 het my aandag. Probeer speel hierdie EA met my bo EMA instellings. Maar aktiveer die EA net met sekere voorwaardes. 1. Teken SampR op W1 zoom dan D1 en dieselfde te doen. Dan H4 en doen dieselfde 2 Teken leuens vir weeklikse en dan Daily. 3 Het M1. W1 D1 spilpunte Jy sal sterk samevloeiing punte te vind. Dit is hoe ek aanwysers ek neem prys van een samevloeiing na 'n ander. Probeer op jou W1 of D1 grafiek - wag vir die prys aan enigiemand S of R samevloeiing te kom. aktiveer dan jou EA. Stop verlies minimaal Jou TP kan die volgende S of R op D1 W1 wees of begin gedeeltelike TP op H1 of H4 s SampR My bykomende rand op korter TF wees, van toepassing vir rigting vooroordeel is voorrade en ander indekse soos die DOW is wat die jen. ens As die DOW is af Asië sessie, ek het PLAN A. ens as ek Europa betree. Beplan as B.. Dont get jou EA geaktiveer voordat hierdie samevloeiing maar ook net op HIGH handel tye. Ek betaal baie tyd lees agter Hot news risiko op of risiko te spoor af vir elke sessie. Van dat ek ook kan onderskei of dit 'n FOREX skuif of is dit 'n skuif van die aandelemark sentiment - 'n belangrike manier om te kies watter paar om handel te dryf en watter paar ledig sal wees. Ek kan skaars glo dat jy kan geld maak op 'n langtermyn basis net te vertrou op 'n robot. Enige robot sal nodig om te ontwikkel en julle wat die robot skep moet eindeloos om dit te verander. En kennis te verkry oor hoe, hoekom, wat, wanneer, ens is nodig om te beweeg met die vloei. Dit getoets. Dit maak in die laaste paar maande goed lyk, 5 of 6 baie winsgewende bedrywe bestaan ​​vir al die verloorders in dié tydperk. Maar as jy terug na die tydperk voor 2010, hierdie strategie is 'n verskriklike verloorder. Ek dink die paar goeie ambagte die laaste jaar kan net toeval, verdere geskiedenis backtest bevestig dat wees. Naas, met 'n 5 risiko wat jy wouldnt het selfs 50 wins in die laaste 1,5 jaar. Nie om jou te beledig, maar ek dink dit EA gekombineer met hierdie instellings isnt regtig gaan werk uit op lang termyn Doesnt werk op ander pare. Dankie vir jou insette Esquire, het ek terug dit getoets vir 18 maande en dit het nog steeds 'n wins faktor van 1,99 Sien aangehegte verklaring Ek gebruik aanwysers en EAS net om my te help beter sien of te waarsku my. Ek dink die vertroue op aanwysers of EAS as handel inskrywing jy nie 'n duursame stelsel kan gee. Wat ook al die instellings wat jy gebruik vir jou MA kruis hang watter hoek jy die mark Die instellings wat ek gebruik kan jy glad nie pas benader. In elk geval ema 10, 21, 62 en die meeste van alles, die 365 het my aandag. Probeer speel hierdie EA met my bo EMA instellings. Maar aktiveer die EA net met sekere voorwaardes. 1. Teken SampR op W1 zoom dan D1 en dieselfde te doen. Dan H4 en doen dieselfde 2 Teken leuens. Dankie snelweg, Jy het 'n enorme bedrag van kennis van die markte dankie vir die deel van dit. Ongelukkig met 'n voltydse werk en familie verpligtinge ek het min tyd om werklik te bestudeer en handel dit is die rede waarom ek gevestig op deskundige adviseurs. Ek weet die meeste handelaars hoef vertrou hulle en ek verstaan ​​dit. Probeer om dit te toets voor dit, begin iewers in 2008 amp kyk na die billikheid lyn afgaan. My punt is dat die paar ambagte wat hierdie winsgewende maak nie (maak seker jou billikheid lyn, sal dit wys jou 5/6 steil lyne) onbelangrik is, en kan toeval dat dit gebeur het. Hulle didnt gebeur wat dikwels voor 2010, en hulle didnt gebeur op ander pare. Naas, jou stelling toon iets soos 'n 45 wins in 1,5 jaar. Koop 'SampP voorrade vir die laaste 1,5 jaar sal jy gegee het dat die resultate. Hi Esquire, ek is nie seker waar jy 45 wins in 1,5 jaar. Die verklaring wat ek gepos in post 17 toon die netto wins van 4647 op 'n 1000 begin balans. Ek is nie baie goed saam met wiskunde, maar isnt dat graag 464 wins


No comments:

Post a Comment